Sök på hemsidan:

Bostadsbolaget

Gör ditt hem mer personligt

Utöver den standard som finns i din bostad idag, erbjuder vi möjlighet till höjd standard för dig som vill anpassa ditt boende efter egna önskemål och behov.

Du kan till exempel välja tillval och vilket då innebär en standardhöjning och betalas genom höjning av grundhyran för lägenheten. Kostnaden följer med bostaden vid hyresförhandling. Den högre standarden stannar kvar i bostaden om du flyttar. För denna typ av höjd standard ansvarar Bostadsbolaget för service och underhåll, samt utbyte vid behov.

Om du som hyresgäst vill ha renoverat i din lägenhet så använder vi oss av ett hyresgäststyrt intervallbaserat underhåll (HLU) vilket innebär att du själv väljer om du vill få erbjuden renovering eller rabatterad.

Under hösten 2017 kan du välja tapet från vår nya kollektion Borosan easyup från BoråsTapeter.

Du får förstås måla och tapetsera själv i din lägenhet, utan inblandning av Bostadsbolaget. Men tänk på att det ska vara fackmannamässigt gjort och med färg-och materialval som kan anses normala. Annars kan du bli återställnings- eller betalningsskyldig när du flyttar ut. Kontakta gärna din fastighetsvärd om du känner dig osäker.

Telefon växel: 0142-854 50
Uthyrning: 0142-854 54
Felanmälan: 0142-854 51
E-post: info@mjolbybostad.se
Jourtelefon: 0142-162 80 

Kontakta oss
Bostadsbolaget i Mjölby AB
Box 294
Burensköldsvägen 6
595 23 Mjölby


Öppettider reception

Måndag - torsdag
Fredag
Lunchstängt



kl 07.30 - 16.30
kl 07.30 - 16.00
kl 12.00 - 13.00

Copyright © 1998-2013
Botadsbolaget i Mjölby AB

Webbredaktörer: Sarah Andersson
Karin Pettersson
Webbmaster: Stefan Kalm

Öppettider bobutiken 
Måndag - fredag
10 - 12 och 13-15

Sök på hemsidan:

Gör ditt hem mer personligt

Utöver den standard som finns i din bostad idag, erbjuder vi möjlighet till höjd standard för dig som vill anpassa ditt boende efter egna önskemål och behov.

Du kan till exempel välja tillval och vilket då innebär en standardhöjning och betalas genom höjning av grundhyran för lägenheten. Kostnaden följer med bostaden vid hyresförhandling. Den högre standarden stannar kvar i bostaden om du flyttar. För denna typ av höjd standard ansvarar Bostadsbolaget för service och underhåll, samt utbyte vid behov.

Om du som hyresgäst vill ha renoverat i din lägenhet så använder vi oss av ett hyresgäststyrt intervallbaserat underhåll (HLU) vilket innebär att du själv väljer om du vill få erbjuden renovering eller rabatterad.

Under hösten 2017 kan du välja tapet från vår nya kollektion Borosan easyup från BoråsTapeter.

Du får förstås måla och tapetsera själv i din lägenhet, utan inblandning av Bostadsbolaget. Men tänk på att det ska vara fackmannamässigt gjort och med färg-och materialval som kan anses normala. Annars kan du bli återställnings- eller betalningsskyldig när du flyttar ut. Kontakta gärna din fastighetsvärd om du känner dig osäker.


Öppettider reception

Måndag - torsdag 07.30 - 16.30
Fredag 07.30 - 16.00
Lunchstängt 12.00 - 13.00

Öppettider bobutiken
Måndag - fredag 10 - 12 och 13 - 15

Kontakta oss
Bostadsbolaget i Mjölby
Box 294
Burensköldsvägen 6
595 23 Mjölby

Telefon växel: 0142-854 50
Uthyrning: 0142-854 54
Felanmälan: 0142-854 51
E-post: info@mjolbybostad.se
Jourtelefon: 0142-162 80 

Copyright © 1998-2013
Botadsbolaget i Mjölby AB

Webbredaktörer: Sarah Andersson
Karin Pettersson
Webbmaster: Stefan Kalm